lauantai 25. huhtikuuta 2015

Mökki kesäkuntoon

Täällä lounaassa on tänään ollut kaunis keväinen päivä ja heti tietysti piti päästä maata rapsuttamaan. Ja periaatteenahan on, että kaikkialle mennään pyörällä, jopa multaostoksille:
Pyörän peräkärryssä 100kg multaa ja buksipuu ja minun pyörän tarakalla orvokit ja selässä repussa kukkasipulit :).

Mökillä oli luvassa sipuleiden istutusta, rikkaruohojen nyppimistä ja paikkojen siivousta talven jäljiltä:
Mikähän lie oli kohdistanut raivonsa huussin papereihin? :D
Ja huussin viereinen mänty oli myös saanut tuta:
Minä päätin ihan saman tien, että koko kesän ajan hämärinä vuorokauden aikoina minulla tulee saattaja huussiin.
Mikähän siinä on, että ikinä muulloin ei kahvi maistu yhtä hyvälle kuin ulkona nautittuna?

Ja muotiblogia meistä ei taida saada:
Ostin minä taas yhdet puutarhahanskatkin, pinkit jopa. Mutta kun se nyt vaan on niin ihanaa kaivaa multaa ihan paljain käsin. Eli tässä syy, miksi minun kynnet ei kevät ja kesäaikaan näytä hyvältä :D

~Tikki~





2 kommenttia:

  1. Ja kunto kasvaa kohisten kun raahaa 100 kilon painoa pyörällä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tikki on syksyyn mennessä hurjassa kunnossa jos tätä vauhtia jatkaa ;))

      Poista