maanantai 22. elokuuta 2011

Mitä minä sanoin?!

Muutimme nykyiseen kotiimme kymmenen vuotta sitten. Viime keväänä purimme viimeisiä (niin mies väitti) muuttolaatikoita ;). Laatikoista löytyi riemukseni pannukokoelmani, joka pääsikin kunniapaikalle keittiön seinälle. Pannumäärä näytti vain niin pieneltä. Olin aivan varma, että minulla oli joskus pannuja enemmänkin. Mutta mies väitti kivenkovaan, että vintillä ei ole enää yhtään purkamatonta laatikkoa. Tikkikin ihmetteli meillä käydessään, ettei tuossa voi olla kaikki pannut, kyllä niitä enemmän on!  Mutta niin vain  uskoin miestä ja unohdin koko asian...  Mutta haa! Eilen löysin vielä yhden laatikon sieltä samalta vintiltä, minkä mies väitti olevan tyhjä... ja mitäpäs muuta laatikko sisälsi kuin pannuja. Yhdeksän kappaletta.
Ja tässäpä ne kaunokaiset esittäytyvät:






Nämä ovat niin hurmaavan ihania!! Tämä valkoinen punaisilla palloilla on kaikkein paras, niin söpö :)


Ja tässä kaikki pannuni. Ehkä.




Ai että minua ärsyttää nuo metalliset hyllykannakkeet... olen etsinyt joka paikasta valkoisia puisia kannakkeita, mutta eihän täältä meiltä sellaisia löydä. Täytyy varmaan lähteä Tikin luo kylään ja käydä Raision Ikeassa, ehkäpä sieltä löytyy haluamani kannakkeet.

-Vika-

3 kommenttia:

  1. Vau ! Kadehdittavan hieno kokoelma tällasen just ton aikasten tavaroiden hamstraajan mielestä. terv Eila eli helmetin hopea.

    VastaaPoista
  2. Voih, ihanuutta! Kylläpä omistat upean kokoelman pannuja! Minäkin niitä aina välillä etsin ja ostan, ja minulla on hyllyt ulkona takapihan katoksessa, mutta kattiloita ja pannuja löytyy myös etukuistilta ja milloin mistäkin :)

    VastaaPoista