tiistai 15. syyskuuta 2009

SNYYY!

Tänään oli piiiitkä ja raskas päivä töissä. Porukkaa sairaana ja itsensä loukanneena. Ja arvatkaas, kuka järjestää sijaiset? Minä. Ja jos sijaista ei löydy, niin sitten työt on tehtävä itse... niinpä niin... Huomenna vielä pitkä päivä tiedossa, loppuviikoksi onneksi on (ainakin tällä hetkellä) jokainen vuoro täysmiehitetty. Viikonloppuna meinasin ottaa sitten ihan rennosti shoppaillen ja herkutellen. 
Tämän päivän pelastus oli SNY-paketti!!!

Paketista paljastui Fazerin sinistä suklaata (joka on jo syöty, vähän noloo...), Viivi ja Wagner-lehti (Tikki on nyt kade! Tää on MUN!), ihanaakin ihanampaa merinovillalankaa (voiko näin kaunista punaista ollakaan?), kiiltokuva (jota minulla ei ole!), ja unelman ihanat punaiset tossut (jotka ovat juuri oikean kokoiset ja minun viluvarpaille tarpeen).

Siis maailman ISOIN kiitos sinulle ihanainen SNY!!!
Mahtaakohan SNY:ni olla kotoisin minun vanhoilta kotiseuduilta? Postileimassa luki nimittäin Siltakylä ja se vei heti ajatukseni vanhaan kotikaupunkiini Kotkaan ja siitä vähän Pyhtäälle päin. Siellä ainakin oli Siltakylä, liekö sama paikka?
Mutta nyt BB:n pariin!
-Vika-
Ps. Tikki on nyt Hesassa ja samassa hotellissa Lauri Tähkän kanssa... olen kuullut siitä nyt muutaman kerran . Kohta Tikki tietenkin roikkuu Laurin lahkeessa kiinni vimmatusti kiljuen... voi sitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti