keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Kamerankaipuuta

Minä löysin sen kameran. Se oli rikki. Se oli tippunut Eemelillä, ja sitten kun zoomi oli törröttänyt sillee ikävästi, oli Eemeli yrittänyt korjata sitä. Ja hyvin korjas, joku saa oikein hyviä varaosia vaikka kuinka paljon. Ja kun olen tehnyt koruja mitä vois kuvata! Mutta jos ens tilistä kävis päräyttää uuden, johan tuo vanha olikin puoli vuotta vanha...
Töissä kiitusta, tänäänkin olin kotona vasta puol seiska, ja muuttaakin pitäis, ja ensin pitäis vielä remppaakin tehdä. Kuka möis vähän aikaa? Tämän päivän kahvipöydän keskustelut kosketteli ekoja tissiliivejä ja murrosikää, koulunaloitusta ja sisustusta. Joten oli kovin monipuoliset jutut (tai sitten pitkä kahvitunti Cool). Kovasti puhututtaa ekaluokkalaisten kouluun meno syksyllä, meillä monella on koulunsa aloittavia, ja äidit ovat kovin jännittyneitä kullannuppujensa koulutien aloituksesta. Eilen illalla oli meillä vanhemmille kouluun tutustuminen, itselleni sikäli vanhaa asiaa, että olen aikoinani opiskelujeni harjoitteluosuutta kyseisessä oppilaitoksessa suorittanut.
Ajattelin järjestää pienen arvonnan kun teitä vierailijoita on blogissamme ollut varsin mukavasti. Kaikkien kommentoineiden kesken arvon korun kun seuraava tuhat luku menee kävijöissä rikki (siis kun minä sen huomaan, eli täysin puolueeton ja riippumaton arvonta siis. Ja tuo alkuperäinen laskuri otetaan tässä huomioon, eli 5000 kävijää kun rikki menee suoritetaan arvonta). Eli kommentoimaan naiset ja lukuisat miespuoliset vierailijamme! Nyt lähden katsomaan kun USA saa selkäänsä ja kunnolla. Go Suomi Go!
~Tikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti